Min första dag som arbetslös!

Och den började riktigt skönt! Jag slappade i sängen fram till typ 12.
Sedan begav jag mig upp på övervåningen. På med skor och iväg till Konsum
Lunch dags. Japp, jag var för lat för att laga egen mat idag.
Så jag köpte mig en pastasallad. Och den åts framför tv.n.
Och där blev jag kvar. Tills det var dags att göra lite nytta.
Dvs. rida en häst. Sagt och gjort. Det gick bra.
eller så bra som det kan gå när man rider en galen lurvig arab...
haha det lät ju bra! :D
Det var faktiskt en häst. Jag lovar!

Hemma igen.
Och nu är det ännu mera barn här. martina o  jonas.
för er som undrar. det är ingemars barn. mina typ "låtsas syskon"
eller vad man ska kalla dom. vi är ju inte släkt på nå sätt o vis.

Det blir nog kul. jag har inte träffat martina på typ 5 år. och hon är ändå
lika gammal som mig. Vi var väl typ "bästisar" när vi var små.
Vi gick ju trots allt på samma dagis och i samma skola när jag bodde i luleå.
svårt kanske att gå i olika skolor när man bor i den pittoreska byn Rutvik.
Men what to do?.

Kinamatsdags! mums.

Saknar dig. massor...

Kommentarer
Postat av: Carro

Hej Jenny!

Det var inte igår, kul att se att du har en blogg, för då kan man ju snoka lite! =)
Hur leker livet nuförtiden?

Hör gärna av dig!
Kram Carro (Berga nbg)

2008-01-02 @ 18:55:42
Postat av: Jen.

Hejsan!
haha, ja snoka på du!
men hehe, vilken carro är det? det fanns ju några stycken :P
kram kram

2008-01-02 @ 19:39:08
Postat av: Carro

Det ska jag ;)

Det är den där jobbiga Carro Nilsson... som huxflux bytte skola och flytta till örebro!
Glömt bort mig? Hehe
Kram kram

2008-01-03 @ 02:39:51
Postat av: Jen.

Haha! hejsan! det är klart att jag aldrig skulle glömma dig! så mycket sjuka saker som vi har gjort ihop :P

hur är det med dig nuförtiden då?
kram kram

2008-01-03 @ 21:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0