Men vad falls?!

SNÖ?!

lite seent kanske?

Varför ska det komma SNÖ nu?!
Och det är ju inte liite snö.
Och det tar ju inte precis slut.
usch och fy,

bara det fryser och stannar kvar så är det väl ok.
men inget jävla blask vill jag ha.
Det är ju visserligen -2,3 grader.. så det kanske fryyser lite.

men fan. ändå.

såhär hade jag ju verkligen inte planerat min dag...

flytta kanske?

det skulle göra allt sååå mycket lättare.
Så man slipper den här skiten.
Med allt, och alla.
Eller rättare sagt. fly.
Bort härifrån.
Bort från allt det sketna och meningslösa.
jag slipper ta eventuella konsekvenser av det hela.
Ibland blir jag lite orolig för hur fan allt ska bli.
Hur allt kommer att bli.
Vet jag hur jag vill att det ska bli?
Det gör jag nog.
Men jag vågar inte låta mig känna det.
Vågar inte riktigt släppa till helt i hjärnan.
Vilket jag förstår.
Men det är väl bara och vänta, och se.
Jag har hört att det löser sig.
Många gånger.

Så jag väntar väl,
som vanligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0