Lite mycket känslor.

På en och samma gång.

Det bara pirrar i hela mig. Av lycka. jag kan inte sluta le.
det går inte. är så glad.

och sen så skriver du.
och jag blir bara ledsen.
för att jag vet, att hur mycket jag än försöker lura mig själv.
så kan jag inte tycka illa om dig.
jag måste tycka illa om dig. för att inte sakna dig massor.
jag gör så, jag måste göra så. för att skydda mig själv.
jag är en egoist. jag måste tänka på mig själv.
men jag erkänner, jag saknar dig som fan
och jag saknar det vi hade.
den tiden kommer att bli oförglömlig för mig.
inte för att jag vill glömma den heller...
och jag vet att jag aldrig kommer att göra det.
för det var något speciellt.
det som vi hade

.

Kommentarer
Postat av: Ch

du är så kryptisk, rena ryskan!

2008-01-04 @ 01:17:58
URL: http://charlotteb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0