Jag gillar verkligen inte att kliva upp...

Oavsett vilken tid det är...
Det är bara jobbigt.
kallt på golvet.
usch,
men visst, allt som är innan kl 07.00 är jobbigt.
jag skulle lätt kunna kliva upp typ halv 8 varje morgon.
det är en skön tid typ.

jag har kommit på att alla jobb är faktiskt inte jobbiga.
inte om man jämför med ett hästjobb.
När man jobbar må-fre med hästar. så är det tamefan slit
varenda jävla dag. det är inte nån dag som är lugn.
men typ att ja inte vet jag, jobba som brevbärare.
bara köra bil. det kan ju inte vara jobbigt.
det enda som kan vara fittigt då är väl typ. mycket bilar.
eller nå. men man blir väl aldrig trött på samma sätt.
i hjärnan kanske. men fan inte fysiskt. inte om man jämför.

jag är väl inte rädd för att jobba. eller jo. på ett sätt.
jag vill bara inte behöva jobba så jävla slitsamt som jag har gjort.
men man gör faktiskt itne det i alla jobb. har jag kommit på.

så.. dags att börja jobba igen?
jag har lite för mycket tid till att göra ingenting och dricka vin.
vilket är typ samma sak...

jag har kört bilskola idag. jag var duktig.
det tyckte min bilskolelärare också. -Malin.

nu är det på g. -Äntligen.

fuck this shit. nu är jag hungrig!
food to the pepole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0