Hurtigt värre!

Det började med att jag skulle städa efter pojkarnas fyllestuga...
...det slutade med att jag möblerade  om heeela rummet.

Men jag tror att jag tycker att det är fint. Och jag tror att jag trivs med det såhär.
Det som är jobbigt är att jag kommer på att göra såhär typ mitt i natten.
Men men, tur att folket är vana vid det.

Jag tillät mig själv att berömma mig med en småland. (en öl asså).
Det är ju faktiskt lill lördag idag.

Men jag väntar på att få dricka upp min andra flaska Asti Cinzano.
Hmm. väntar på ett bra tillfälle. I badet kanske? mmmumisgt!
jag sitter och sneglar  på den nu... men icke! jag ska motstå frestelsen!


Men svara dåå! Jag väntar juh...

Jag har nog endast en sak planerad i morgon.
Törnby Gård. Min vita springare väntar på att bli präglad.
inte riktigt. Men tränas det ska han!

Och sen var det färdigt. Inget mera planerat.
Kanske kirra lite till i rummet. dvs. flytta tavlor och sånt.
har lite saker i förrådet som jag skulle behöva ta tag i.
Men det kommer säkert bättre dagar för det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0