En liten svacka?

Jag känner mig helt tom.
Jag vet lixom inte vad jag ska skriva.
Jag har nog inget att dela med mig av.

Lite problem såklart, det finns det ju alltid.
Jag måste försöka boka om min körlektion
OCH!
har jag märkt nu, så måste jag försöka boka om
min tid hos tandläkaren.

El Nacho är fett gott!
Mums!

Jag har ätit VÄLDIGT mycket turkisk peppar...
Också mums!

Men i morgon är det JULGRANSPLUNDRING/KALAS!
Mor min fyller år! Hon börjar närma sig kärring.
NÄ nu var jag dum! men blir ju faktiskt ett år äldre...
Men hon är verkligen 24 år äldre än mig.
Jaja, hon är ju faktiskt mamma också.

Men julgransplundringen.
Den är  helt vild!
jag ska nog rekrytera lite kort.
Så ska jag visa sen
Nä, nu skriker magen efter mera TURKISK PEPPAR!
aj aj, det kommer göra ont sen.

-Dé ä ba å acceptera....


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag hoppas att det blöder i ditt hjärta.

2008-01-13 @ 13:04:03
Postat av: Jen.

Jag är ledsen nanna, men mitt hjärta blöder inte.

2008-01-13 @ 20:43:23
Postat av: Nanna

det borde blöda, för du har sårat en vän mer än du någonsin sårat mig. det är kanske det du inte inser, jag bryr mig inte längre, men hon bryr sig och hon mår dåligt.

2008-01-14 @ 12:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0