Det står ett vinglas vid mitt tangentbord...

Och jag vet att det inte är mitt.
För det är vin kvar i det. : )

Men det gör inget.

Trött, så trött.
Det tär på en att göra ingenting.
Eller ingenting och ingenting.
Jag har ju faktiskt morgonfodrat i morse.
Och igår åt vi "middag" på Mc Donalds sköndal!
Det var trevligt.
Och sen så tittade vi på Victoras secret show.
Mycket fina "kläder".

Men sen så kvällsfodrade vi.
Och sen så drack vi vin och fnittrade framför datorn.
- Som vanligt. jag och min ena fru...

Det blir nog en intensiv vecka.

lektioner, lektioner, lektioner.

för mig, dig och du :D

men orka vara så mystisk.
okej, det känns som om det är halva grejjen med det här,
hälften självklart, hälften helt fucked up.

men så är det väl nuförtiden.
det är ingen som orkar bry sig längre.

allt är så slitet.
allt är så trist.
allt är så vanligt.
allt är så jävla lagom.

och det är fan ingen som orkar bryr sig längre.

Kommentarer
Postat av: Ch

Men. jag kan ta glaset. å spara det, ifall ja behöver det senare ;)

2008-01-07 @ 20:39:32
URL: http://charlotteb.blogg.se
Postat av: Anonym

Men det är mitt vin! HAHA! Jag va typ mätt :D..

2008-01-07 @ 22:48:37
URL: http://miika0302.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0