Det kommer att bli ett händelserikt år!

Det känner jag på mig.
Det är stockholmarnas år i år.. -08
-torrt jag vet..

Men är det det här året som jag ÄNTLIGEN ska ta tag i mitt liv?
Göra nå vettigt av det?
Kanske, kanske inte. Är jag för lat för mitt eget bästa?
Jag vill ha det serverat.

Men det var ändå en nyårsafton.
Vi började kvällen med middag hos miiig!

och med vi så menar jag:
Jag, mor, Ingemar, robert, mika, emil, emils bror Adam, och emils mamma och pappa.
även morbror kimmen, diana och mina underbara kusiner samuel och william.

Men william kilar upp igen...

I alla fall. tre rätters middag serverat!
Räkcoctail, smördegsinbakad fläskfilé med prässad potatis och gorgonsola sås!,
varma frukter med glass och smält vid choklad! mums!
Mika fick en tår i ögat. Jag tror nog att hon har levt på fiskpinnar för länge.
Vilken ungkarl hon är! woop woop!

Fyra glas vin senare...

Ombyte! och iväg i corsan! Svulla grapes och gasa. mot VH!
med FULLA kassar me spriiit!
Men va händer. jag känner hur min hjärna dansar typ tango.
och sen är det kört. kan typ inte ens kika lite med mina ögon.
allt sprängs. och illamåendet kommer.
HEJ MIGRÄN! i love you!
helt brutalt tvingar jag ch att ge mig två tabletter på en gång.
och det fick jag. och det behövde jag.
Markus är snabbast på att få en brud i säng. efter typ 10 min så låg jag där.
Och dregglade på hans kudde. och sov...
... tills jag hörde TIESTO någonstans ropandes...
 
och jag vet inte om jag masade mig eller om jag flög upp ur sängen..
(som jag självklart bäddade)
och hittade min underbara drink som så snällt väntade på mig efter min
power nap! slurp. oj fan. klockan är typ kvart i tolv. ut?
ja! hejja asti! me love.

det är ju rätt så inressant hur alla vi har vinklat nyårsafton olika.

raketer. dystert woop woop! vad falls? snöblask? mika var dyngsur.
jag drack ur flaskan.

in. dricka mer. och mina tankar vandrade vidare.
jag kom på mig själv med att sitta i en annan värld. och tänka på dig.
mystiskt. det var ändå nyårsafton. och jag var verkligen inte på partyhumör.
tur att det var en diskret tillställning vi var på. hade inte pallat en brakfest!
men det är en mysig lägenhet.
maila var nykter o körde. hon är så söt hon.
ch. shottade! när jag sov...
mika var varm om låten.
polackerna ELDADE all sprit. crazy mother fucker.
jag vet inte vad som händer?

men, vi sov. alla tre, i michelles säng. najs. och vi klev upp kl 12.
vi gasade genom all snöblask på vägen. åt på mc donalds.
det var whiskeyparty där. bland alla barnfamiljer.
vi glömde att köpa kanelbullar.

Mika bokstavligen SKREK när vi blev duschade av en lastbil.
och vi konstaterade att jag är bra på trafikregler.

Men när jag kom hem så hade familjen just vaknat. och det såg (som vanligt)
ut som ett kaos hemma. Men är det fest så är det.!

jag får väl ta igen det jag missade igår idag.

typ.

Det vore orättvist om någon skulle döma dig för sånt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0