Det finns väldigt mycket miffon.

Och jag lyckas alltid vara ute och åka samtidigt som dom.!
Varför?

Hur fan kan någon säga att man är elak när man tittar "konstigt" ¨på "dom".
För dom är inte som alla andra.
Och om JAG inte hade tittat på honom idag.
Så hade han fan SATT SIG I MIN FAMN!
Och jag gillar inte riktigt det.

Men jag tittade på honom.
Och jag han slänga mig undan hans klappande attack.,
Vilket resulterade i att han landade brevid mig på bänken.
Och vad gör HAN DÅ? Jo, han börjar dreggla, spotta och fräsa.
(SAMTIDIGT SOM HAN HELT FRENETSIKT KLAPPAR HÄNDERNA OCH PRATAR JÄTTE FORT)

Hur man nu lyckas med det?

Jag tycker inte om Miffon. Eller va fan jag nu ska kalla "dom".
-Freaks?

Jag skiter i att det inte är deras fel.
Jag vill INTE BLI UTSATT FÖR SÅNT HÄR!

Jag tycker att det är äckligt.

Jag tycker inte om Freaks. Verkligen inte.

Och om jag någon gång blir en sån, snälla, Spärra in mig,
eller vad som helst. Släpp inte ut mig offentligt, ensam.
FÖR ALLA ANDRAS SKULL!

Näfan, nu ska jag ta mig en PowerNap!

Kommentarer
Postat av: Mailiiis

ha ha ha
varför fick inte jag se det där?

2008-01-26 @ 15:57:53
URL: http://maila.blogg.se
Postat av: Jen.

För att det var obehagligt!:P

2008-01-26 @ 16:49:54
Postat av: Cissi

haha du är så S T Ö R D jenny, du är en måne hela du!

2008-02-13 @ 16:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0