aj mitt huvud... redan.

Som sagt redan...

...ont i huvudet.

jävla päronvodka.

men det var gott i alla fall :D


en tanke, eller två...
varför verkar det som om alla har lättare att förlåta dom som är typ "korkade".
som om det vore någon ursäkt till deras isofall puckade beténde?
eller?
är det bara jag som tycker det?
och nej, jag menar inte dig.
jag pratar faktiskt rent almänt.
och speciellt efter att mitt öra råkade lyssna lite på en disukssion som pågick där uppe..

ursäkta alla mina stavfel, jag är nog inte riktigt nykter... eller jag vet att jag inte är...

men ändå.
DET ÄR HOCKEY i morgon också!

(20.00 typ)

lycka.
mera du!
hoppas vi på!
hejja sverige!
spela som ni spelade första perioden mot ryssland idag!
trampa trampa!

H O C K E Y ! ! !

-me love-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0