Uppstigning.?

Jag vaknade kl 7.
Såg att det var fin fint väder ute.
Brydde mig inte.
Somnade om.
Kl 8, RINGER telefonen.
Lasse.
Det slutade ´med ett samtal på 27 min.
Då är det ju Rätt så onödigt att somna om.
När man ska gå upp kl 9.
Så jag masar mig ca en meter från sängen till datan.
Och här sitter jag.
I ett täcke.
Och bara myser.
För jag vet.
Att jag inte behöver åka till jobbet,
försän om 4 timmar.
Det är skönt.

Så, nu blir det väl lite frukost.
Sedan så ska jag åka o rida.
Hem och käka lunch.
Och sen åka till jobbet.
TREVLIGT!

Det som är jobbigt.
Är att jag inte kan gå via trappan.
Utan att jag måste gå ut genom garagedörren.
Runt´, och in via vanliga ytterdörren.
Varför?
Jo, för att det står en byggnadsställning i trappen.
Jepp, den renoveras.
Men det är väl snart klart hoppas jag...

F R U K O S T D A G S ! ! !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0