Tvättdags!

Joodah.

Bilen skulle bli shiny!
Och det blev den.
Och jag blev blöt om fötterna.
Vart fan var mina badtofflor lixom???
daah.

I alla fall.

Jag var inte till så mycket hjälp mer än som väldigt trevligt
sällskap, och så stod jag för underhållningen. Typ.
Nä. Vi har kul tillsammans!

i alla fall. (igen)

image16

Tvaga tvaga!
(observera den otroligt vackra lila hinken)


image17

ååh. shake da ass!

Jag syns då inte med på bild, men jag har i alla fall en väldigt tjusig
bikini på mig. Och jag gned min stjärt mot motorhuven.
Det blev såå fint!..

image18

eej! fett reeen!

image19

Kaxigt... :P





eeh. får jag säga att jag ska typ gå o lägga mig?
I alla fall lägga mig i sängen och glo på tv.
Får jag säga att jag sitter o gäspar och är trött?
Även fast jag klev upp kl 15.00 idag?

hehe, ja. det får jag nog.
För mig.
För jag har vart snäll hela helgen!
Åka tåg, det är kul det.




Kommentarer
Postat av: Mika

Men va FIIIINT! :D Jag o min spänn-stjärt! HAHA

Och jag behövde inte vänta, jo, men inte på dig utan på min nya evo-kompis! hihi

2008-02-24 @ 23:17:20
URL: http://miika0302.blogg.se
Postat av: Jen.

hehe, den nya vännen. :P

2008-02-25 @ 08:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0