time for some blogging.

typ.
Söndag eftermiddag.
jepp.

Har slöat hela tiden ända fram tills nu.
Ska väl bege mig till Törnby.
Rida den gråa ponnyn.
Låt se om hon är vild.

Lördagen då.
(jag pratar lite baklänges här märker jag...)
Red Miren. Det gick bra.
Men fick en smärre chock när jag kom till stallet.
Jag fann min häst helt utslagen mitt i hagen.
Och hon lyssnade inte när jag ropade.
(hon svarar alltid när man ropar på henne)
Jag bara hörde hur hon lät.
Så jag svassade fram och typ skrek henne i örat.
Då tittade hon upp helt nyvaken o sådär otroligt söt.

image15

Kvällskvisten.
Jo, hundvakt.
Och fylle chaffis.
Men det var trevligt
Jag lagade en god middag. själv.
Hurtigt.
Kollade på film. Och slöade.
Och när jag hade legat i sängen ett tag,
så ringer mor min och stör.
Och ska bli hämtad.
Fan.
Jaja, hon fick vänta lite.
Men det gick bra.

Fredag.
Tillbringade hela em. på Djurgårdens Ridskola med Kim.
Det var trevligt! Oj, vad vi kan prata! hehe.

Köra fort hem.
(jag hittade både dit och hem utan problem!)
Äta middag, Duscha och kuta till bussen,.
Jag hann inte ens borsta håret?!
Till Ekerö.
Dags att dricka vin med "damerna" från Törnby Gård.
Det var trevligt!
Det tillhörde en utgång, men jag blev erbjuden skjuss hem..
så.
hem och sova. det var skönt!

Och här sitter jag då.
Tillbaka till söndag.
Klev upp ur sängen typ 3.
Jepp. för en timme sen.
Det var najs.
och som sagt.
Nu ska jag åka o rida lite.
sen får vi se.
ska ju faktiskt jobba i morgon..
hehe

Kommentarer
Postat av: Mika

hihi! du har ett jobb :D

2008-02-24 @ 16:14:51
URL: http://miika0302.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0