Solen skiner!

Och jag fryser?
-Why?
Mycket märkligt.
Jag har vart ute o borstat på min väldigt icke rena häst.
Hon är tjockis! (underligt, daah)
Jag jagade runt henne på volten också.
Hon ser lite tung ut :D
hehe.
Jag kramade magen.
Från båda sidorna.
Och pratade med den lilla bebisen.

Massa kärlek o mys i solen!

Sen så reda jag Miren.
Han var vild. Men sheela var VILDARE.
Hon bokcade över hela åkern.
Men men så är det.
Vi gjorde massa galoppombyten.
Duktig arab.
Sen piskade jag Natisha lite.
Hon var finare idag.
Så jag red ut o galopperade på åkern.
Även hon fick träna lite galoppombyten.
Även här en duktig arab.

Men men.

Tänkte gå en lååång promenad med sally.
Får se om hon orkar bara.
Just nu ligger hon o sover.
Så jag kan ju också ta mig en liten power nap,
såhär mitt på dan! Det äär mysigt. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0