Pinsamt!

Datorn som jag har här på jobbet...
...Är snabbare än min som jag har hemma.

HAHAH!
Dags att skaffa nytt!

Men det här går ju bra.
Har haft två grupper idag.

Så nu ska jag fixa lite papper..
Och sen så är det Hemfärd!


Det är ju rätt så komiskt..
Att bussjävlen (176;an) inte stannar bid vissa busshållsplatser..
Bara för att SL har bestämt det så.
Men det är ju för fan en hållplats där.
Hur svårt kan det vara o stanna då?
VAd tar det, typ 15 sek. eller nå.

Men nä.
Jag var tvungen att gå från Brommaplan till jobbet.
-I regn..
Jag har inget emot att promenera, men,.
När det ändå ÄR EN HÅLLPLATS DÄR!!!
Va fan.
Så jag ringde till SL och gnällde.
Vilket slutade med att det blev en anmälan till trafikledningen.
Så. Inte för att jag tror att det händer nått.
Men det kändes ändå bättre.. hehe.

jaja.
Pappersarbete var det...

yeye!

Kommentarer
Postat av: Mika

Aja bajja! Inte surfa på jobbet ;P...!

2008-02-26 @ 21:53:36
URL: http://miika0302.blogg.se
Postat av: Jen.

Rast kallas det. :D

2008-02-26 @ 23:27:07
URL: http://beji.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0