Pain in mitt huvud!

Idag igen.
Och det har fan vart så, tyyp hela JÄVLA DAGEN!
Jag fattar inte varför.
Jag kanske gör för lite?
eller?
Jag har sovit lagom.
Jag klev faktiskt upp halv 8 idag!
Jag har ätit och druckit helt bra.
Och tja.
?
Jag har till och med vart utomhus rätt så mycket idag.
är det solen?
Eller?
va fan.
nej, tänk om jag MÅSTE ligga till sängs i ett mörkt rum.
-Stackars mig. ELLER INTE!

Nåja.
Det går väl över.

Efter en mysig lunch så åkte jag i alla fall hem.
Och tyckte synd om mig själv.
(eftersom jag hade ont i huvudet)
så jag kröp ner i en fantastiskt skön säng.
(till och med nybäddad, igårkväll)
Och så gick Bröderna Lejonhjärta på tv 4 film.
Jag hade glömt bort typ hela filmen.
Så jag bölade som en idiot.
Och det resulterade till att jag fick ännu mera ont i huvudet.
Va fan.!
Jaja.
Det blir väl en tidig kväll ikväll (igen)
Och hoppas på att man vaknar utan smärta i morgon.
Mycke o göra i veckan.
Har inte tid o bli sjuk.....!





Är det såhär det känns o va lycklig?
Det är inga problem.
Här finns ingenting att klaga på,
sen, när jag har ordnat upp mitt liv finns inga fel.
Inget kaos ingen kris.
Alla önskningar slår in.
Ändå saknas någonting.



Kommentarer
Postat av: frida

jag skulle vilja ansöka om medlemskap i ont-i-huvudet-klubben!

2008-02-05 @ 00:32:34
Postat av: Jen.

Du kan fylla i formulären som ligger brevid skålen med blandmixen av huvudvärkstabletter..

2008-02-05 @ 06:07:20
Postat av: frida

Åh tack! huvudvärkstabletter here I come!

2008-02-05 @ 17:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0