och så kom det.

ett breakdown..
fy fan.

fy fan vad jag saknar berga.
Berga var så mycket mer än bara berga för mig.

Jag kan fortfarande inte glädjas över att jag har haft tre underbara år,
med helt underbara elever, lärare, intruktörer och tillhörande personer.
Jag är bara helt jätte ledsen över att jag inte har det längre.

Men det finns två personer på Berga Gård.
Två mycket speciella personer som jag aldrig kommer att glömma,
som alltid kommer att ha en stor plats i mitt hjärta.
Sara Sundqvist och Fredrik Melin.
tack som fan för att ni har funnits, finns och kommer att finnas i mitt liv.
Saknar er massor.
Och ännu mera nu.

Kommentarer
Postat av: Farbror och Sara

Tack för dom fina orden om oss det värmer ska du veta och vi saknar dig me,men nu har du ju körkort så nu är det bara att brumma hit när du vill....Barnrummet är ju ledigt fortfarande.... så det är frittfram att tryna där när du vill.

Lite minnen som vi har tillsammans kommer här:

*Jag säger bara TAXI!!!(det kan man tvätta sår med)
*Kycklingen på toan
*När vi var och kollade på Pelle första gången

-Får man ångra sig?
*Tjatet om att du skulle ta körlicens men du vägrade först men min envishet vann till slut.Fredrik körde dig till Solvalla och en massa byte med bilar med Ingemar.
*När du som ridfjolla kom hit och jag fick sela åt dig din odugling!-)
*Staketet vid soviro som du cycklade in i efter en blöt kväll hihihihi
*Handfatet på toan , fönster i köket (Sara Skogstokig)
*Alla skratt å tårar
*Partyn hemma i Stenhammra tillsammans med Anette och Ingemar fan va mysigt vi hade.Fredrik kunde inte äta tårtan men ville ha en liten Whiskey istället då kom Ingemar med hela flarran.
*Våra GALNA grillkvällar på verandan....även i december i snön på framsidan.
*När morsan och farsan kommer och väcker dig efter en hård kväll/natt tidigt på morgonen.
*Elitloppet du jag och kurre
*Övningskörning med Fabian, backning runt koner på ridvolten i spöregn...du poppar musik och jag står ute i spöregnet.TACK!
*ALIDA (längtar tills bebben kommer)
*Olearys i haninge en lugn söndags middag skulle det vara JO TJENA ATT DET BLEV!!! Några irish och groggar
och 1500 senare.....sen kvällsfodring!!!
*JO DAAAAAAAAAAAAAA!!
*Johan i barnkammaren.
*Kurres komentar.....Om du varit 20 år äldre så hadde jag friat..hahahahaha
*Anette till Fredrik-Ta av dig solbrillorna så jag får se dina ögon.
*Fyrhjulings tolkning i snön på rakan
*Kiss paus i soptunnan utanför maskinhallen
*Påsklilje shoten
mm Det finns så mycket sjuka och roliga saker vi upplevt tillsammans så vi kan nog skriva en bok om allt sjukt.

Bamse kramar Sara och Farbror

SKA JAG KÖRA UT DIG I SKOGEN OCH BINDA DIG VID ETT TRÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!!!!

2008-02-29 @ 16:54:55
Postat av: Jen,.

Hahahah
jag tror jag döör av skratt!
haha
heeelt sjuuuka saker!
ja, nu mår ja lite bättre.
det blir nog en tripp till västerhaninge inom kort!
kram kram

2008-02-29 @ 16:59:56
URL: http://beji.blogg.se
Postat av: Ysma (Stephanie)

kommer aldrig att glömma dig heller Jenny....

Miss you sometimes

2008-02-29 @ 23:57:10
Postat av: Jen.

Jag saknar dig också, massor. jag saknar många, massor. Jag saknar mycket.

2008-03-01 @ 01:05:05
URL: http://beji.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0