Nu är det såhär va.

Att jag är faktiskt rätt så glad.
Eller rättare sagt, jag är glad.
Jag trivs.
Visst, det finns massor, (MASSOR), med saker som jag
skulle vilja ändra på.
Men.
Just nu, precis just nu, och då menar jag exakt just nu.
Så är jag väldigt nöjd med hur mitt liv är.

Men det varar väl bara 10 min eller så.
Tills jag kommer på nått annat att tänka på...

Men jaja, det är ju kul o va glad ett tag i alla fall.

Jobbet går fin fint.
Veckan har gått tok fort!
Barnen är snälla, och jag gör ju faktiskt sååå mycket mer
än bara har teori med barnen.
Teori biten är faktiskt nästan ingenting.
Typ 1 timme om dan.
Resten är störtskönt.
Lite papperjobb
Lite kontorsjobb.
Lite telefontid.
Men mest, mingel i stallet.

Och det är ju sjukt kul :D

Sitta o glo på lektionerna.
Klappa på hästarna.
Och skojja med eleverna.

Haha. Inte undra på att man trivs.
När man kan stå o titta på när andra sopar stallgången.
När jag vet att jag själv har fått göra det 1.000.000 ggr.

joda. nu kanske livet börjar på riktigt.
Bara nåågra saker som fattas nu...
Men snart så.




annars då?
jo. jag tänker som vanligt.
lite för mycket.
men det går.
blir lite jobbigt ibland bara...
men det löser sig.
jag har helt plötsligt börjat gråta mera.
Varför?
ingen aning, men det känns rätt så "bra"
eller? nja. jag vet inte.
Men jag gråter typ över helt sjuka saker.
när jag blir glad.?
när jag blir arg.
när jag får ett fint sms
när jag tänker.
och självklart när jag är ledsen.
Jag bölar inte.
Men det rinner tårar.
och det är inte så himla jag.
men så är det.
det känns fint.

Kommentarer
Postat av: Farbror

Taxi Taxi Taxi Taxi. Jag blir så glad när jag läser hur bra du mår .....

Jag har en ny Idol Kolla Länken !!!!

http://www.marcusbirro.se/bloggen/

2008-02-28 @ 22:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0