Mera blågult!!!

.. Och rött.

Tjohoo! För jag VANN ÖLTÖLTEN!
Jepp. sant så sant.
Jag och Dama.
weeie!

Och jag är faktiskt väldigt nöjd med fjärde platsen i vägtölten.
Om man tittar på vilka som kom före mig.
Så.
Det har varit en roooolig dag.
Förutom vädret. Men det hör till.

Jag firade min seger med ett Lååååångt bad när jag kom hem.
Underbart skönt!. massa bubblor! o disco såklart.
hehehe

Så nu kan jag hänga upp ännu en blågul och en röd rosett på min vägg!



Och medans jag ändå är inne på blågult...
VARFÖR FÅR MAN INTE VARA SVENSK LÄNGRE!?!

Nu får det här för fan ta slut.
Man får inte tycka att sverige bara ska vara svenskt längre.
Nej, man ska ACCEPTERA och TA HÄNSYN till alla andra 4 miljoner olika
kulturer som har klivit in i vårat FEGA land!

Och bara för att man inte bryr sig om en viss person,
(som råkar vara hudfärgshandikappad)
så är det rasistiskt.

Men visst.

Vad hände med att ta seden dit man kommer?

Inte fan åker jag runt i världen och bygger kyrkor i vart och vartannat land.
Nejdå, men HÄR så poppar det för fan upp en moské i varje jävla rondell.

Men då är man rasist när man tycker så.
Jag förstår inte.
Dom största rasisterna i det här landet är fan invandrarna själva.
Varför inte bara acceptera att man är invandrare i sverige,
och försöka BETE sig svenskt.
Men nej.
Om man råkar nämna din och mamma i samma mening,
då åker man på stryk.
För man ska ju faktiskt ta hänsyn till att;
Där ifrån han och hans familj kommer så är det väldigt fult att
prata om någon annans mamma.
Jaha och? men nu är det här sverige. Och det är våran kultur.
Visst, det är väl ingen som blir glad om någon skulle
PRATA ILLA om ens mamma. Men när det handlar om skämt.
Hallå?`
Inte undra på att man drar alla över en och samma gräns.
När man nästan aldrig får träffa några trevliga invandrare.
För dom har ju redan stämpeln på sig.
Men istället för att göra allt för att bevisa att det inte är så.
Så lever dom vidare med invandrarstämpeln på sig.
Hur kan en kille som har bott i sverige i nästan hela sitt liv.
inte låta som en svensk.
och förorten då?
Ligger inte de också i sverige?
jag tror nästan det.
även fast än dom försöker bygga upp sina egna små hemland där.
och är det någon som bryr sig?
Nä. Sätt skiten på ett och samma ställe så kan dom ju låtsas att dom
är i sitt hemland.
för numera är det även rasistiskt att sjunga nationalsången.
När fan ska  "dom" lära sig att bete sig normalt?
Det är ingen som kräver att dom ska kunna tala och skriva svenska 
på en gång.
(även om det vore jävligt smidigt att ha typ inträdesprov för att komma till sverige)
Men, om do bara KAN BETE SIG NORMALT så skulle ju sånt här inte uppstå.
All jävla kvinnoförnedring och aggresivitet som dom håller på med är ju för fan sjukt.

Och alla dom på krogen ska jag inte ens prata om.

självklart, det finns ju JÄTTE MÅNGA TREVLIGA invandrare också.
Men dom ser jag inte som invandrare längre.
varför inte det då? 
Nä, för dom har anpassat sig till sverige.
och när man gör det.
Så syns man inte längre.
För det är svenskt.
Och det är lagom.
Och det är fan bra.

Jag tycker att svenska flaggan är fin.
Och jag kommer alltid att tycka det.
Även om jag blir kallad för rasist.

Man måste inte älska alla.
Och jag gör defenitivt inte det.
Men så fort man tycker illa om en
invandrare/hudfärgshandikappad
så är man rasist.
Även om man tycker illa om den personen
på grund av helt "normala" saker.
Det är så kul att vara svensk i Sverige.
Verkligen.


Men men, jag ska nu hänga upp min BLÅGULA rosett på väggen
och vara stolt över att jag är svensk. -typ i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0