Men låt oss vakna med huvudvärk!... IGEN!

Det är inte sant.
Varför?
Vad fan är det för fel?

Som sagt. Vaknade med huvudvärk idag, igen!
Helt fucked up.
Sovit för mycket? nä.
För lite? Nä.
Bakis? Nä.

Men varför???
Jag förstår verkligen inte.

Det enda jag vet om min sömn inatt är;
Att jag hade en helt fucked up dröm..
Men det får man väl inte huvudvärk av?

Jävla skit.

Jaja, sängen är ju skön i alla fall.
Får väl knapra lite piller och sen bege mig ut i kylan.
Är det kallt ute idag?
Det återstår att se.

Ska i alla fall snart bege mig till Törnby Gård.
Jepp jepp.
Två lektioner.
Kul.

Sen LUNCH???

eller?

Det återstår å se.
Skulle väl behöva bege mig till min häst sen.
Får se vad klockan blir.
Jaja.
Nä, piller var det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0