Mååste bara säga..

Att den gråa hästen var Väldigt fin idag.
Jag är mäkta imponerad.
Hon kommer att bli så tjusig om hon fortsätter såhär.

Nä, nu ska jag ila in i duschen.
Sen blir det å tvätta EVO..
Jag måste skynda mig så att min fru inte får stå o vänta.
det är inte bra. att få vänta. om man nu inte tycker att det är
kul att vänta. Men hur många tycker det?
Faktiskt. Alla blir så tjuriga när man måste stå i kö, eller sitta
i ett väntrum och vänta. Eller BILKÖ!
Alla vet ju att om man åker vid en viss tid så blir det kö.
Så varför stressa?

Anyway.

Nu ska jag inte låta henne vänta bara för att jag aldrig stressar.
Det handlar bara om att göra saker i tid.
Och om jag börjar nu.
Så är jag nog klar när hon kommer.
Yey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0