Lite småtrött sådär..

Har väl typ vänt "tillbaka" dygnet..
Inge mera sova till kl 12 och göra ingenting.
jaja, det kanske är kul att gå upp tidigt vissa dagar också..

Dags för lite ändringar i vardagen.
Jag börjar med ett nytt jobb.
Jepp.
Jag ska jobba som Fritidsledare på Äppelvikens Ridskola.
Ja, jag ska ta hand om barn och ungdomar.
Haha. Jag, och barn. Varje dag :D

Jag ansvarar för all avsutten utbildning och aktiviteter.
Ballt.
Jag har typ eget kontor. Det är najs.

Så i morgon ska jag åka till Djurgårdens Ridklubb och fixa med papper o sånt.
Sen får vi se.
Sen blir det lite utbildningar.
Ungdomsledarkurs.
Barnpedagogik
Och lite annat.
Kuligt.

Det blir nog bra.

Rätt så nära till jobbet får jag ju också.
Det är skönt.

Jaja, ska väl ta o frysa lite.
Kolla klart på Greys Anatomy.
Ta en dusch.
O krypa ner i sängen...
Najs.
Upp tidigt i morgon.
En bra bit å åka till Djurgårn´

Men det är de värt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0