Kaos!

Viss människor kan verkligen inte ha koll på papper.

En märkt pärm.
Innehållsregister.
Papper med datum.
Alla papper på RÄTT plats.

Är det så svårt?

Det kommer ta låång tid för mig innan jag har sorterat allt..
Men men, det blir nog bra.
Har ju i alla fall ett fint kontor.
Telefon, data, fax, och sånt.
Kuligt.
Haha.

Men verkligen.
Jag har kört i stan idag.
Heelt galet hur folk kör i den här stan.
Tacka vet ja landet!
Men det gick ju bra i alla fall.
Tog en liten titt på det fin fina kaknästornet eller va fan det heter.
Och jag ska tillbaka i morgon, inte till tornet.
Men till Djurgården.
Mysigt där.
Galet fina ridvägar.
Typ.
Det är ju sjukt hur det kan finnas så "lite" ridvägar när man bor på en
stoor ö. Och att det finns hur mycket fina ridvägar som helst.
Typ i stan.?
Det är ju inte logiskt.
Men men.

Tur att jag bara har en dräktig häst.
Som förövrigt börjar bli VÄLDIGT rund nu.
Hon är snart snart i 7;e månaden.
Hi hi.
Jag kan inte fatta att det är sant.
Min, MIN  Alida!!!
Heeeelt sjukt.

Den här bilden togs för två år sen.

image14

Och redan då, var jag helt såld på henne.
Jag vet inte hur många gånger som jag sa att jag
skulle ta med henne när jag slutade berga...
Och det gjorde jag.

Kommentarer
Postat av: Helen

Är så glad för din skull....

2008-02-21 @ 22:31:24
Postat av: frida

vad är det för jobb du hittat?

2008-02-22 @ 00:45:19
Postat av: frida igen..

Ojdå, jag missade att läsa ditt förra inlägg. Aja, kul me nytt jobb o snart utökad familj :)

2008-02-22 @ 00:47:20
Postat av: Anonym

döö

2008-02-23 @ 18:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0