Jag ba älskar sånna här dar.

När man inte behöver göra någon ting.

Myys.
Ändå var det någon som ringde o väckte mig vid typ nio tiden.
Men det gör inget. det är bara trevligt. oftast.
Åt lite frukost.
Glott på TV.
Så nu kan jag krypa ner i sängen igen.
maa. min säng. ååh. det är kärlek ♥

Ska faktiskt göra lite nytt i eftermiddag.
Det är ju tisdag, så det betyder hoppträning.
Roligt.
Och idag ska jag rida tidigare, så slipper jag komma hem typ
mitt i natten.
Ska bli kul o se om åbäket till kreatur behagar att vara lite lugn idag.
Tror knappast det.
Men man vet aldrig.

Jaja, som sagt.
Sängdags. Igen.
mmm!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja, sånt är riktigt mysigt!
Ha en trevlig.. eller mysig tisdag :)

2008-02-12 @ 12:33:48
URL: http://www.menjohanna.blogg.se/
Postat av: Pavel

Låter bra det där 1 2 3 nu kör vi !!!!

2008-02-16 @ 14:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0