Hmm.

Jag har väldigt mystiska vänner.
Men det är väl det som är charmen med dom.
Det finns inte en enda likhet mellan någon av dom.
Det finns inga piff o puff.
Det finns inga som hör ihop, riktigt sådär helt.
Det är väl det som gör det så skönt.
Att man inte behöver vara där hela tiden dygnet runt.
Man kan låta varandra vara.
För man vet, att alla finns kvar ändå.
Och även fast man är själv, så känner man sig aldrig ensam.
För jag vet att jag har någon, några.
Och det glädjer mig.

Jag vet inte, eller jag tror inte att det är någon som vill läsa
den hela sanningen, läsa allt i klartext.
Allt skulle bli så mycket tråkigare då.
För visst är det kul, att sitta o spekulera o fundera om sina vänner.
Men man känner, att det där behöver jag ändå inte veta.
För om det är något viktigt.
Så får man veta det, tids nog.
Det är väl det som gör vänskapen lite spännande och nyfiken.
Alla försöker luska lite.
Och det är lite busigt.

Och, det är ingen som tvingar någon att vara glad.
Det är ingen som tvingar någon att le.
Det enda jag vill, är att du ska må bra.
Du behöver inte le, ett falskt leende är värre än inget leende alls.
Det enda jag vill, är att du börjar se saker ur en annan synvinkel.
Jag skulle aldrig lämna dig.
<3

Till dagens sysslor då.
ARABER var temat.
Och ja, ännu mera araber blev det.
4 St för att vara exakt.
Trevligt.
Den första gick bra.
Den andra försökte skicka av mig. (2ggr)
Vilket den misslyckades med... *fniss*
Den tredje var si så där.
Och den sista var SLÖ.
Jepp, en arab som INTE går fram för skänkeln.
Vilken ekvation.
Nope.. Tur att det finns piskor.
(piskor låter lite mera kinky än spön, för dom som inte gillar hästar asså...)

I alla fall.
Det blev bra tillslut.
Och igår var trevligt.
Mycket trevligt.
Det kunde dock ha varit "bättre", men det var trevligt.
För det var ju mitt fel.
Men men, det tas igen sen.

Det låter jävligt mycket när telefonen vibrerar på glasbordet.
Ska fan stänga av vibrationen på den.
Jag vill vakna lungt och harmoniskt.
Om jag ens vaknar då...

Dusch och paj.!
Är det sista på dagens schema.
Sen ska jag göra det jag är bäst på.
Ingenting!

Kommentarer
Postat av: Mika

Du glömde säga att vi fikade! :)

2008-02-12 @ 00:25:11
URL: http://miika0302.blogg.se
Postat av: Jen.

Men det var ju låångt efter jag skrivit det här juh :P

2008-02-12 @ 12:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0