Fuxis!

Jag minns en häst som såg ut ungefär såhär.

image20

Se så smal och smäcker hon ser ut...

Sen så fick hon i sig lite av den här...

image21

image22

Och här skulle jag då vilja ha en fin bild på min havande märr..
Men eftersom hon alltid är så förbannat lerig när jag kommer till stallet..
Så väntar jag lite med en bild här.
Men det kommer. Jag LOVAR!! :D

Men, tänk er en häst som ska föla om typ 1-2 månader.
Ungefär så FET är hon.

Det är nu nästan exakt fyra månader kvar.

FYRA MÅNADER! DET ÄR TYP INGENTING!
DET VAR JU NYSS SOM JAG HÄMTADE HENNE PÅ BERGA!!!

Shit vad tiden har gått fort.

Men jag älskar henne lika mycket, om inte mer, som jag alltid har gjort.
För det finns ingen bättre.

Än min underbara fux!

image24

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0