och så var det tisdag!

inte bara tisdag. solen skiner också!
massor! rakt i min högra ögonvrå, sådär lagom irriterande när man ska göra nått.
jag måste som kisa lite granna, men bara med ena ögat. vilket är irriterande.

Men jag klagar inte.
För i morse var jag ute och red på ängen.
en frostig stor äng. och en liten galen häst.
men, solen sken. och det var fint.
dock inga bilder
men. ja. ändå.

hm, tisdag. Sista dan på jobbet idag.
har visserligen inet åkt dit än.
ingen stress.
inga måsten.
bara för att.

en liten fundering.
varför lyckas jag alltid få in nått i mitt liv som har lite bekymmer?
eller mycket bekymmer?
som jag börjar bry mig om.
hm?
jaja, är väl inte så insyltad.
men.
lite jobbigt är det.
det kanske är värre att inte veta  än att göra det.
för nu, går jag bara runt och funderar på vad det kan vara.
som gör dig så, hm, så, inte glad?

jaja.
blir väl lite återblickar.
sen.
och lite sanningar.
avslöjanden.
och kasnek till och med ett VA?!?!?!
-det visste jag inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0