Trött överallt.

Tillbaka till verkligheten igen då.
Jag har inte ens "börjat jobba på riktigt än"..
men! min sista semestervecka gick ju åt till att passa hela Törnby Gård.
så jag har all rätt att vara trött. Så. det är nog lite skönt att börja som vanligt i morgon igen.
Back to normal..

Igår så flörtade jag upp Monica på Alida. ´hhehe.
det gick bra. vi gick en liten promenad i skogen.
Monica, Alida, Jag och "Lillan".
ooerhört mysigt. Men varmt.






Hon är så himla snäll. Bara går med överallt. Även om vattenpölarna är liite läskiga..

På Kvällen så var det sista Valhalla..
Redan? jepp.
Allt kändes så smidigt o enkelt.?
Mika var så duktigt!

Fint väder var det. Men lite kyligt.


Idag har det varit regn, regn och mera regn.
Pisstrist.
Axelssons skulle ha massageutbildning, eller vidareutbildningen efter grundkursen.
Så. Alida fick vara med. Det gick bra. Hon var så snäll.
Och Lilltjejjen stod snällt i boxen brevid och väntade.
Sen var dom lite trötta...



Dom är så fina mina flickor! <3

Nu är jag så fruktansvärt trött. Skulle kunna lägga mig och sova en timme eller flera.
Men det känns lite dumt...
så jag ska tvinga mig att vara vaken...
Blir väl inte så svårt då jag hittade två fulla människor i huset när jag kom hem.
En VÄLDIGT full, och en lite mera "salongsberusad"
hm. jaja, vad kan man säga mer än 24h kryssning...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0