Sköna gröna (och våta) berga.

Det var återträffen 2008. Helt galet.
Fy fan vad dåligt jag har mått idag...
Urk. värst var det i i morse.
Men men.

för en kväll så var det nästan som vanligt igen.
jag minns bitar av den.
Jag vet att jag satt i "kiosken" och sålde mat med gabbie.
Jag vet att jag drack väldigt mycket sprit.

Eh? sen då?

skit sak samma! Kul var det i alla fall!
Synd att det inte var fler från våran årskurs som dök upp.
TORRISAR!
hoppas på att det blir fler 2010!!!
jippiiie!

hoppas att det blir bättre väder då i alla fall.
det var lite väl blött...

Kommentarer
Postat av: tiger

Oh.. hade jag inte råkat föda barn ett par dagar innan så hade jag varit där! Hoppas alla som var där hade det bra. Vi ses nästa återträff! ;)

2008-08-12 @ 16:08:04
URL: http://tiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0