Projekt målning startat.

Som alla andra somrar, så ska stallarna målas.
aawiie!
eller inte.
Det börjar bra, med mycket energi och positiva tankar...
men efter  6 timmars skrapande o målande så värker det i kroppen...
och man är full av färg...
Visst, ingen stress. säkert.
har hört att det inte ska sluta regna än på ett tag...
mina stackars hästar..
Och mariana är ju bortrest igen.. så.
jag "måste" måla hela skiten.
Hoppas inte att det kommer att ta allt för lång tid bara.
dom måste ju få komma in o torka om det ska fortsätta såhär.

men men...
Förmiddagen var ju trevlig.
och morgonen var tokgod.
(inte att gå upp kl.06.30, hur kan folk göra sånt frivilligt)
men frukosten på Mc D är sååå mumsig!
Sen blev det en liten tripp till malmby.!
wroooom!
Jag blev i alla fall matad med vindruvor.
Dock så hade han vanliga kläder på sig (istället för ett lakan)
och han saknade "grönsakerna"  i håret...
men det fick duga.
Lite öl blev det också! Och till och med lite avklätt och sol!

väl hemma igen, så har jag bara målat, målat, skrapat, målat och målat.
Fick lite massage dock!

djupa disskusioner och samtal. det var nog bra att man målade samtidigt,
så ´man kunde fokusera på nått.
men det var trevligt med sällskap!

nu ska jag gå o tvaga av mig färgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0