Oh my..

Jag har insett att det inte är så lång tid kvar på min semester....
Men det är helt ok. Back to basic...

Jag har även insett att det här jävla vädret är värdelöst.

Och igår kom jag på att jag kan få det lite knivigt på lördag-söndag.
Vem ska släppa ut mina hästar om dom måste stå inne pga. regn?
fuck it.

Jag har fortfarande inte skickat in papprena för att regga lilltjejjen.
Är nog inte helt nöjd med namnet... Måste ha några till förslag på pappret.

Jag har i alla fall nästan målat klart hela min box. Bara det svarta kvar..
dvs. "detaljerna", krokar, täckeshängare osv.

Min lilla häst kommer nog att bli svart. eller svartbrun som det heter.?
Så då har jag en "röd" häst, och en "svart" häst.

Nu skulle jag nog behöva äta lite "frukost"..
Och sen som vanligt, åka till stallet!

Jag vill bo i det där huset.. Det är fin fint.

Kommentarer
Postat av: Anki

Vad är det för namn du har då?

Jag är supernyfiken!

På frågan om jag kommer på Bergagrejset, vet inte.

Jag har inte fått nått papper hem och Nina sa något om att man måste betala?

Jag hajar nada. =P

2008-08-07 @ 22:59:57
URL: http://ankkii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0