Och så var helgen redan slut...

Nästan! lite till ska nog hinnas med ikväll..
si så där ett glas vin eller två.. eller kanske till och med inget..
det beror lite på.
som vanligt.

men. Fredagen började med hoppträning för Niklas Jonsson.
Det var riktigt kul faktiskt. Är jätte nöjd med Werner! vilken klippa!
Med tanke på att det var andra gången som jag "hoppade" honom,
och det var andra gången han var i ett ridhus överhuvudtaget.
Så. Duktig häst!

Sedan blev det en "tidig" kväll. Nog för att jag vaknade lite då och då.
Men sånt hör tydligen till.

Lördagen bestod av en liten tripp till kista med Mika.
I super volvon denna gång!
Ett par skor, lite strumpor och annat tjaffs.
Men fram för allt, UNDERBAR lunch! Muuums!
Jag blir typ glad när jag tänker på det...
Sen då.
Jo hemåt, förbi hästarna, ge dom lite käk, och hem.
Byta om, åka iväg.
Skaajjlaajjn for the win.
Fruktansvärt kyligt, utdraget och kallt igen.
Men annars trevligt och roliga människor!
(och lite max kanske)

Hemfärd si så där mitt i natten/morgonen.
Sova 5 timmar.
En liten mysig tripp till arlanda.
woop woop. passat.

hem. äta lunch. stallet.
zetha hade tappsko, så jag blev ridledig idag.
Lekte lite med mina egna.
Bilder kommer senare.
anki var o hälsade på med sin tjusiga kamera...
så. fin fina bilder.
men, jag har nog en av världens snällaste hästar i alla fall..
kanske till och med två..

nu blir det en dusch.
sen iväg mot ekerö, monica och vin.
det blir nog sovmorgon i morgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0