Ny vecka, nya problem.

Så känns det.
Och jag är trött. Jätte trött.
Kom hem runt halv tre inatt.
Mycket trevlig kväll igår!
Jag skrattade, grät och sjöng sing star.
Det blev också väldiga disskusioner om det ena och det andra.
Och, det finns snälla och trevliga poliser.
Jag har i alla fall hittat en.

men men.
Körde mor till jobbet i morse.
Hade nog tänkt att åka till stallet efter det..
Men gruset i mina ögon tyckte något annat.
så, jag åkte hem och sov två timmar till...
Lute brunch.
En cheddar/skink omelett, otroligt hurtigt.
Och nu är det dags att bege sig till arbetet igen.
Hinner nog inte med någon yoga idag.
Måste till pållarna efter jobbet..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gillar du kläder? Bli medlem här http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=2863 och du kan få 150 kr i presentkort på H&M, det funkar :)

2008-08-25 @ 12:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0