Första dan på jobbet...

... efter sommar "lovet".
Det kändes precis som vanligt.
Rätt skönt faktiskt.
En ny ridlärare. Efter anna.
Dock så finns det ingen som anna.
men men.
det blir bra.

efter en snabb dag så blev det ännu snabbare hem till yogan.
hehe. jodu. nog var man lite stel såhär efter sommaruppehållet...
aj aj i mina knän säger jag bara. eller rättare sagt baksidan  på dom..

efter yogan blev det fika. och sedan film.
Kung Fu Panda.
hehe, joda. jag skrattade. väldigt mycket.
den var söt. och fruktansvärt rolig!!!

men vad gör vi inte sen?
Max i solna for the win!
woop woop
joda.
fruktsallad.
nachochips
och
salsadipp.
det var min middag idag.
jeey.
nu ska jag gå o lägga mig i tid.
dvs. helst för typ en halvtimme sen,...

men.



-pain is temporary, fame is forever-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0