Allt känns inte helt ok..

Jag hade tänkt att "städa" lite i mitt liv idag.
Jag har faktiskt varit "nervös" typ hela dagen.
Försökt att ställa in mig mentalt på vad som kunde sägas.
Efter en hel dags väntan. Och massa sjuka tankar senare.
Så är allt som bortblåst.
För.
Det blev inget med det idag.
Ovanligt?
Blev jag förvånad?
Helt ärligt?
Nä.
Hade det på känn tror jag.

Så.
Allt känns faktiskt riktigt bittert just nu.
Jag orkar inte ens städa mitt sk. hem.

Jag hade en plan..
Städa mitt huvud först.
Sen städa mitt hem.

Men. Allt gick åt helvete.

Så, (igen)
Jag skiter i det ett tag till då..

Tur att man har en skön säng att lägga sig i.
Nu ska kvällen avnjutas med massa SCRUBS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0