Jaha mina vänner.

Nu har jag äntligen bestämt mig.
Jag flyttar till Italien.
Jag skiter i allt det här.
Varför ska man ens vara kvar här?
Vad är anledningen?

Tänk om det verkligen skulle vara så.
Att jag verkligen skulle flytta.
Helt galet.¨

NÄ, självklart ska jag stanna här.
Allt börjar falktiskt flyta på helt ok i mitt liv.
Massa roliga hästar.
Våren är på G.
Jobbet går bra.
Jag fyller år snart.
Och tja. Allt är bara bra.
Typ.
Skulle väl behöva en bil kanske.
Men annars så är allt bra.
Typ.

Vi säger så.

Jag insåg precis att jag har glömt mobilhelvetet ute i bilen.
F U C K !

Eller? Är jag helt breoende av den?
Kan den itne bara få ligga där i några timmar?
Shit vad man kan bli beroende av saker fort.
Man vänjer sig ju faktiskt vid saker och ting.

Suck.
Jag längtar tills jag får komma hem,
sätta på mig ett par mjukisbyxor.
och göra ingenting.
Inte för att jag gör så mycket jobbigt här och nu.
Men att få slänga sig på sängen och bara glo på tv.
Najs.

Haha, jag ramlade av lite idag!
Lite? Ja, jag landade typ på fötterna.
Jag smutsade ner mina NYTVÄTTADE ridbyxor!
brööl.
Men det gick bra. Ingen skada skedd.
Verner var lite på g idag.. :P
Chanell var trött.
Kalahari var lite jobbig. Inte undra på, hon stod ju igår.
Det är lite jobbigt. när den hästen står dan innan man ska komma
o göra nå seriöst med den. Dåligt.

Annars då?
Jo. Fritidsledar träff i morgon på djurgården.
Torsdag; Verner, och sen så är det styrelsemöte. och så kommer lillebror!
Fredag; Aszar, Kalahari och Chanell.
Oj oj. Jag kommer att vara såå trött efter den här veckan.
Men tiden går ju fort i alla fall.
Och då är den snart lördag!
Och så är det K A L A S ! ! !
woop woop.


Kommentarer
Postat av: Johanna från Fjällbacka

Hoppas du har en underbar dag. Titta gärna in på min blogg.

2008-04-15 @ 15:45:34
URL: http://framtidstankar.blogg.se
Postat av: Mika

O klämma in Sin City där nånstans i din busy vecka :D

2008-04-15 @ 23:04:25
URL: http://miika0302.blogg.se
Postat av: Jen.

Det tar vi på freeedag! :D

2008-04-16 @ 09:00:05
URL: http://beji.blogg.se
Postat av: Sarg Vakt Berga Ridhus

Härligt att du ska vara hemma T.A.X.I...Du slog inte i fossingerna när du ramlade av vaaaaaa.....kRAM kRAM fArbror

Kolla Loppet

http://www.youtube.com/watch?v=S5ifouoj8T0

2008-04-17 @ 00:36:53
Postat av: Jen.

haha, nejdå! jag klarade mig fin fint! det var bara mina nytvättade ridbyxor som inte var så nytvättade sen :P

Commander Crowe! helt otrolig!

2008-04-18 @ 08:05:50
URL: http://beji.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0