Jag måste nog skaffa mig en erotik låda...

... så att linn få nått att drömma om.
Det blev nog lite "besviken stämning" när jag förtellade att det inte finns någon erotik låda.
Så, jag får väl helt enkelt ta och införskaffa mig en sådan.

Dofter. Mycket bra, och fruktansvärt.
Idag på bussen hem.
oj, måste bara göra ett litet inhopp!
Ibland när jag går från jobbet, som idag, så är jag så jävla glad. Jag känner glädje i hela kroppen.
(även fast än det regnade lite idag när jag gick till bussen)
Jag är inte glad över att jag får gå hem, eller jo det också, men det är inte därför jag känner glädjen i kroppen.
Utan för att jag trivs, som fan. Det är skitkul rentutsagt! Shit, Jag, jobbar med barn och ungdomar! Om någon skulle ha sagt det till mig för typ 1 år sen hade jag garvat rakt i ansiktet på stackarn. Men jaja. åter till det som jag hade tänkt att skriva om.

Dofter. på bussen. ja precis.
Det är helt otroligt. Vad folk kan lukta gott, (och illa såklart), men när det går förbi någon (kille såklart), som luktar sådär helt otroligt gott. jag vet inte vart jag ska ta vägen. jag vill bara följa efter och sniffa på honom. Jag blir verkligen så glad. (igen!) när jag känner någon som luktar så sjukt gott! det kan verkligen förgylla min dag!
Aah. sniff. och samtidigt som jag sitter och tänker på den underbara doften som stannade kvar otroligt länge i bussen, även fastän innehavaren till denna satte sig typ längst bak! fuck!, så dricker jag en ofantligt god cider.
krusbär. Är inte det sommar?  Även fast än det var snö i morse, så känner jag ändå hur våren och sommaren är påväg hit. Det är till exempelt ljust när jag åker hem från jobbet. det är najs.

Aah! juste ja! Singel kryssning! hell yea! Linn frågade det idag. haha självklart! sa jag. även om jag är lite "höja på ena ögonbrynet åt" det där med speeddating, som hon sedan berättade att det ingick. Så tror jag nog att det blir sjukt kul. om vi nu genomför detta.

ååh. jag har hittat en present som jag vill ha när jag fyller år. Någon som vill ge mig denna fina gåva?
image54

image55

Tjusig va? :D


Du måste ju erkänna att den är lite sportig i alla fall? och det står ju typ jenny på den! eller hur????
Jag tycker i alla fall att den är jätte fin!
Så, som sagt, jag fyller år snart. Give it to meee!


Haha, verkligen. jag fyller år. Och snart är det sommar.
Fullt upp asså.
Det börjar väl typ med Valborg. eller nå. och ni vet ju vad som händer då. *blink*blink*
Sen då, wången? typ.
Alida fölar för hoppningsvis som planerat i slutet på juni.
och då kan jag ju åka på SM
Sen då?
hmm?
Lida, countryfestivalen? eller?
lätt o planera när man inte har nån almenacka. daaah.
men, det känns i alla fall som att det är massor att göra..

haha. hitta en rolig grej idag i tidningen, jag vet, skit dåliga bilder, men ni ser ju typ vad det står.. :P
image56
image57

image59

ha ha, ja så kan det gå!

oj, vad långt det blev idag. jaja. som sagt, så kan det gå.
nä, lite tv på det här eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0