Hur tänkte jag nu?

Eller rättare sagt, jag satt och läste några av mina oseriösa inlägg,
och konstaterade, att det var fruktansvärt länge sen jag skrev något djupt.
Eller någonting som jag verkligen tänker eller funderar på.
Och då slog det mig.
Är allt bra?
Haha, jag skrattade verkligen högt för mig själv!
Det är väl inte precis som jag skulle hoppas att det är.
Vet inte om det ens kommer att bli som "jag vill" heller.
Och det känns inte som att jag kan påverka det så mycket heller.
Eller kan kan jag väl, men, jag vill ju inte tjata.
Det känns redan som att jag tjatar.
Så.
Ska jag bara skita i det?
Kan jag bara skita i det?
Jag vet inte.

När jag verkligen tänker efter,
så känns det som att jag inte vet någonting.
Jag blir lixom helt tom.
Helt konfunderad.
Helt apatisk.
Jag försvinner typ in i mig själv.
Och då, blir det jobbigt.
Och vips, sitter jag och bölar helt plötsligt.
För att jag inte kan göra nått.
Inte ett skit.
Bara vänta.
Och vänta.
Och vänta.
Och medans jag väntar,
så känner jag mig, hmm,     låst?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0