Funkar det?

ja, det gör det.
Antligen.
Igår, hade jag behövt skriva, verkligen.
Massor.

Men då, funkade inte skiten....

Och nu, så vet jag ingenting längre...

Jag bara väntar.

på vaddå?

Just nu, mika.
Vi ska luncha och åka till systemet.

Om solen skiner när jag kommer hem
Ska jag ta mig ett glas vin, eller en drink,
sätta mig på altanen, njuta av solen.
Och älska mig själv.

(Inte med mig själv.)

Jag förtjänar det.

Och så ska jag sitta där.
Och bara tänka och fundera.
Fundera på hur länge jag tänker fortsätta
att ljuga för mig själv.
Och förhoppningsvis, så kommer jag på nå bra.
Eller så får någon annan göra det.
Eller åtminstone hjälpa till.

en drink, två drinkar, ingen skillnad.
En flaska vin, en dunk vin, ingen skillnad.

Inte när man ska fundera.

Undra om hamocken har kommit fram än?
Den är skön.

Vilket sjukt ord.

lets go lunching.

Kommentarer
Postat av: Mika

Men jag åker nu om 10 minuter :D

2008-04-03 @ 19:11:04
URL: http://miika0302.blogg.se
Postat av: NoName

Taxxxi du är sjukt ljup du min vän!!!!

2008-04-05 @ 22:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0