En jobbig dag.

Jepp. Jag har bölat så att jag knappt kan se längre.
Och smärtan i huvudet går inte att beskriva med ord.
(jag får göra sånna där fina miner som dom gör i tv-reklamen)

Men men.
Det kanske var dags för en rejäl tömning.
Visserligen tror jag inte att det är tomt än...

Anledningen till detta då?
Jo.
Morfar dog i lördags. Är det för hårt att säga dog? Gick bort, avled.
I alla fall.
Så. Det är lite jobbigt. Det jobbigaste är att se mamma ledsen.
Jag vill inte vara ledsen framför henne.
Så jag är ledsen med mig själv.
Och idag med andra.
Jag får gråta.
Men det är nog mycket mer som har gjort så att jag har mått skit.
Men det känns bättre nu.
Samtal.

För att försöka dämpa allt det jobbiga så åkte jag och tvättade bilen.
Det var ju kul. Inte.
För vad händer?
jo, när jag sitter där inne i biltvätten. ( en sån som man kör in i och blir tvättad av en maskin)
så blir jag AKUT PISSNÖDIG!
Va faaan?
Inte det också.
Nu snackar vi sådär jätte. Så att det knappt går att hålla sig.
Men. Joda.
Kroppskontroll AB!!!
Men det var fan nära asså.
Börnade ut ur tvätten och slängde mig ut ur bilen och "gömde" mig bakom ett släp.
Maah.

Trevligt.
Nu ska jag ta mina pyttesmå ögon och gå o lägga mig i sängen.
Och i morgon har jag bara en sak planerad.

FYLLA ÅR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0