En helg.

Som redan är slut.
Vad fan hände med dagarna?

Fredag:
Ett nacho chips i näsan.
-panik-

Vårträff i Upplands Väsby.
Kuligt.
Vilket slutade med att ALLA hamnade på MAX i solna.
Vi som bara ville ha lite käk..
Lite brumm brumm i stan.

"någon" gjorde lite ringar, på gräsmattan?
byt why? -tokgarv-!

Lördag:
Vad grjode vi då?
Jo juste ja!
Tävlingar.-
Inomhus.
Runsten.
Vi gasade gamla södertäljevägen
Jag körde.
Volvon.
Mika fnittrade!
haha

Hem.
Mat.
Sprit.
folk.
Ölspel.
Jag hade kjol!? (why???)
galet.
Maila spydde.
eeh! maila! hon var verkligen hemma hos mig!
första gången på 1,5 år!
woop woop!

and then?
emil fick lite smisk.

vi drack lite mera.

Och några somnade såklart i min säng
Lite väl tidigt. hmm.
Det går inte att lägga sig och vila i 15 min i min säng
för, den är så otroligt skön!
ni vet.
så, det resulterade i att tre personer + en hund.
sov. tidigt.
Men
vi andra, vi åt toast.
Och var glada.
gick o la oss.

Vaknade knappt.
huvudvärk.
pizza.
bad
sova.
öl
och städa.

men det var en trevlig helg må jag säga!
Och snart fyller jag år också!
då kör vi igen!

a juste ja.
idag
är det måndag.
och jag känner ett starkt.
N E J ! ! !
för att åka till jobbet
jag vill bara ligga hemma och sova..
men men.
shit happends, when you party naked!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0