Det är helt sjukt!

tiden går så fruktansvärt fort!

Nu sitter jag här. Har precis duschat och ska börja göra mig iordning för att åka på studentskiva. Bergas studentskiva. Det  är altså över ett år sen som jag tog studenten. Eller rättare sagt. Igår var det ett år sen som jag (vi) tog studenten. Det är helt jävla sjukt. Det känns som om det var nyss. Jag blir lite rädd. Det känns som att man inte har koll på tiden. Eller det har man ju egentligen inte. Men ändå.

Allt känns väldigt konstigt just nu.

Jag vet inte riktigt hur jag mår. Jag är nog glad. Men när jag sätter mig ner och bara tänker. Så inser jag att jag nog inte är så glad ändå. Men jag skiter faktiskt i det nu. Nu får det fan vara nog på deppigheterna. Jag är inte en sån som deppar! Jag är fan glad!

Nä, jag ä int bitter!

Så. lite problem med klädval för tillfället. Men det löser sig. ska nog ta och hälla upp en gooood grogg
*Massa is
*Sprite
*Päronvodka

mmmmuuummmmmaaaaaa!!!!!!!!

Jag känner hur det vattnas i munnen :D

Sjukligt?

Jag känner även att jag har träningsvärk i armarna.
Det blev visst lite jobbigt i helgen ändå... Höhö

Se alla, gör alla.

Okeej? tolkningsfras?

som sagt. Dags för en grogg och lite kläder!
Och sen är det ta me fan party!!!


Kommentarer
Postat av: Michelle

SE ALLA - GÖR ALLA!

2008-04-29 @ 22:45:55
Postat av: Sarg Vakt Berga Ridhus

Sorry fel dag men men men men... Var det Farbror som lärde dig att det ska vara mycket mycket is i Groggar =)=).Groggar utan is smakar skit =(..
Dagens Låt = http://www.youtube.com/watch?v=n_3TGc-Xm8I..
På Onsdag är vi ute och rullar med bilen på kvällen, hej hej

2008-04-29 @ 23:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0