Oh happy day!

Varför sänkte jag luftvärmepumpen (som jag numera måste kalla den)??
Det var ju svinkallt i rummet när jag vaknade!
Och det ena täcket låg på golvet.
Det hade säkert sina skäl...


Men nya dagar väntar med nya tidsfördriv.
Och allting lixom kräver mera nu.
Så ta dina minnen och försvinn ur mitt liv.


Men nog har det varit en bra dag! Det har ju faktiskt varit min sista dag på jobbet!
Och det är bra! Väldigt bra. Och så har jag övningskört idag. Med mig själv.
Jag bara älskar min bilskola! Jag är nog en av sveriges bästa bilskollärare.

Hejja landet!

Allt ska sugas ut ur varje natt! Det är aldeles för korta nätter...

Jag hade haft världens bästa flickvän, om vi hade varit flator vill säga.
Men så är inte fallet. Så jag får väl fortsätta att vara kär i mig själv!


Jag borde sagt igår vad jag kom på häromdan...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0