Min skalle exploderar...

... Om det beror på huvudvärken som naturligtvis ska spränga min hjärna,
eller om det beror på alla miljoners tankar som cirkulerar, det återstår att se.

Men jag känner mig så glad, när du är här.
Och jag känner mig så ensam,
när du har åkt....
Vem fan gillar Frankrike?

Jag vill bara skrika rakt ut. Precis allt som jag känner och tycker.
Men, det går inte. Jag vill bara kunna leva ut mina känslor.
Jag vill att folk ska se varför jag är glad.
Men det löser sig nog. Du säger ju det.
Typ hela tiden.


Vem fan har sagt att det är nyårsafton idag???
Det stämmer inte. Det är för tidigt!
Men men, just go with the flo!

eller nå.

Men jag kommer fan att vara FETT ME SNYGG ikväll!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0