Love love meeeee!

Nää. Nu har jag nog spenderat liiite mycket pengar. För idag.
* Systemet Två flaskor Asti och en päron vodka! Happy new year!
* Jag provade visserligen typ 78 par byxor. men köpte endast två. Fick inte prova fler för ch.
* En RANDIG tröja. den är fin fin.
* Strumpbyxor, rätt så ontressant.
* En till tröja! Fett party... ni ska få se den. in action.
* Och framför allt - STÖVLAR! Såååå fina. och SÅÅÅ mjuka! Najs!

Men det var värt varenda krooona! Och tur att det var mellandagsrea.!

Jag kommer vara tok fin på nyår! hejja korvfest.
Men kommer min hjärna tillåta mig att ragga?

Väl hemma så osar det ölfylla i mitt rum. Och det är precis som en ungdomsgård.
Massa barn. Som visserligen är redigt onyktra. Och jag känner mig såå nykter.
Tur att ch. sitter brevid och är precis lika nykter. Men det kan vi ändra på!

Sucking to hard on your lollipop?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0